بای فالوور بهترین سایت خدمات اینستاگرام و پیشنهادات آن برای خرید فالوور موثر
فروش لایک و فالوور و ویو پیج و ربات اینستاگرام
بای فالوور بهترین سایت خدمات اینستاگرام و پیشنهادات آن برای خرید فالوور موثر
جمعه 27 فروردين 1400 ساعت 20:15 | بازدید : 23 | نویسنده : buyfollower | ( نظرات )

مقدمه

طی چند سال اخیر با گسترش استفاده از اینستاگرام و بعد از قرنطینه طولانی مدت و مهاجرت بسیاری از کسب‌و‌کارها به این فضا، بازار خرید فالوور اینستاگرام ،  افزایش فالوور و لایک و کامنت و ویو  و ... به شدت رونق گرفته است. این موضوع سبب شده تا افراد زیادی اقدام به راه اندازی سایت‌های خرید و فروش خدمات اینستاگرام کنند. متاسفانه در این میان افرادی سودجو قرار گرفته‌اند که  از ناآگاهی مردم استفاده کرده و محصولات فیک یا با قیمت بسیار بالا به مردم می‌دهند. به همین دلیل یک سایت خوب به نام بای فالوور را برای خرید چنین محصولاتی به شما معرفی کرده و در نهایت پیشنهادات مهم این سایت برای یک خرید مطمئن و پربازده را بررسی می‌کنیم. پس تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

معرفی سایت بای فالوور

همانطور که در مقدمه به آن اشاره کردیم، قرار شد که در این نوشته سایت بای فالوور را که یکی از بهترین سایت‌های خدمات اینستاگرام است را به شما معرفی کنیم. بای فالوور یکی از اولین سایت‌هایی بود که در زمینه خرید فالوور اینستاگرام ، خرید لایک اینستاگرام  و ... شروع به کار کرد. تقریبا هر چیزی که برای راه اندازی پیج اینستاگرامی خود بخواهید را می‌توانید در این سایت پیدا کنید. از فالوور و لایک گرفته تا ربات و خرید کامل پیج.

همین موضوع سبب شده تا بای فالوور طرفداران زیادی داشته باشد. البته دلایل دیگری نیز منجر به این محبوبیت شده که در اینجا به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

ضمانت بازگشت وجه

یکی از راه‌ها برای اعتماد کردن به سایتی که قرار است از آن هر محصولی بخرید این است که حتما ضمانت بازگشت وجه داشته باشد. خوشبختانه بای فالوور از این امکان برخوردار است. به این معنی که اگر بعد از خرید محصول از کیفیت آن راضی نبودید، می‌توانید تمام مبلغی که پرداخت کرده‌اید را پس بگیرید. خود این موضوع نشان دهنده‌ی این است که بای فالوور تا چه حد به کیفیت کار خود اطمینان دارد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که سایت‌هایی که از این قابلیت برخوردارند، از لحاظ کیفیت هم در سطح بالایی جای گرفته اند.

تنوع محصولات

همانطور که گفتیم، هر آنچه که برای پیج اینستاگرامی خود بخواهید را می‌توانید در این سایت پیدا کنید. برای مثال اگر در ایران فعالیت می‌کنید، می‌توانید لایک و فالوور ایرانی خریداری کنید و اگر در خارج از ایران فعالیت کرده و مشتریان شما به صورت بین المللی هستند، می‌توانید از لایک و فالوور خارجی استفاده کنید. این موضوع کمک می‌کند تا در اینستاگرام در رتبه‌های بالاتری قرار بگیرید. همچنین افراد با هر بودجه‌ای می‌توانند از محصولات این سایت خریداری کنند. برای کسانی که در ابتدای راه هستند پیشنهاد می‌شود که فالوور ارزان خریداری کرده تا وجهه سایت خود را بهبود ببخشند. همچنین پلن‌های متفاوت از کم حجم تا پرحجم سبب شده تا تمام نیازها برآورده شود.

کیفیت بالای کار و قیمت مناسب

کیفیت بالای کار به این معناست که تمام محصولاتی که از این سایت خریداری می‌کنید واقعی هستند نه فیک. به این معنی که اگر کسی شما را لایک می‌کند، فالو می‌کند یا کامنت می‌گذارد، تمام آن‌ها توسط حساب‌های اینستاگرامی واقعی انجام می‎شود. از سویی دیگر قیمتی که برای محصولات در نظر گرفته شده است کاملا منصفانه بود و حتی ارزش آن کمتر از محصولی است که دریافت می‌کنید. چرا که فالوورها و لایک‌هایی که خریداری می‌کنید در گذر زمان سود بسیار زیادی به شما خواهند رساند.

 

افزایش فالوور اینستاگرام

 

پیشنهادات بای فالور برای بهبود کیفیت کار

بای فالوور بر اساس رسالت خود جهت پیشرفت فضای اینستاگرامی در کشور چند نکته‌ی مهم را بیان کرده که خلاصه‌ای از آن را برای شما به رشته‌ی تحریر درآورده‌ایم.

نه به خرید محصولات فیک برای  افزایش فالوور و لایک و کامنت و ویو

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که هرگز فالوور فیک نخرید. فالوورهای فیک هیچ فعالیتی در اینستاگرام ندارند و فقط برای اضافه کردن تعداد فالوورهای شما یا هر کس دیگری استفاده می‌شوند. در نتیجه به راحتی توسط اینستاگرام قابل شناسایی بوده و می‌توانند خیلی سریع از لیست فالوورهای شما حذف شده و هزینه‌ای که بابت آن پرداخت کرده‌اید هیچ شود. متاسفانه برخی افراد اقدام به فروش فالوور فیک با قیمت بسیار پایین کرده و کاربران ناآگاه را به طمع می‌اندازند. توجه داشته باشید که فقط خرید فالوور اینستاگرام به صورت واقعی و خرید لایک اینستاگرام واقعی می‌تواند منجر به افزایش درآمد و فروش شما شود.

فقط به خرید فالوور اینستاگرام متکی نباشید

برخی فکر می‌کنند که با خرید لایک اینستاگرام یا خرید فالوور کار تمام است و می‌توانند پول پارو بزنند. در صورتی که چنین نیست. خرید فالوور اینستاگرام فقط راه را برای شما باز کرده و شروع را برای شما آسان تر می‌کنند. اما شما خود بعد از اضافه شدن فالوورها باید تلاش کنید تا با تولید محتوای خوب و قابل قبول توجه کاربران و فالوورهایی که خریداری کرده‌اید را جلب کرده و آن‌ها را حفظ کنید. چرا که بعد از هر خرید بین 5 تا 20 درصد ریزش وجود دارد و شما وظیفه دارید این میزان را به حداقل برسانید.

تعامل خوب با فالوورها

یکی از دلایلی که عموم مردم برای خرید چیزی از اینستاگرام استفاده می‌کنند این است که ادمین‌های اینستاگرامی عموما صمیمی تر هستند و بهتر و سریع‌تر پاسخ می‌دهند. به همین خاطر پیشنهاد قطعی بای فالوور برای گرفتن کسب‌و‌کار شما این است که حتما به کامنت‌هایی که دریافت می‌کنید، ری اکشن نشان دهید و جواب پرسش‌های مردم در دایرکت را بدهید. همچنین توجه داشته باشید که در این گفت‌و‌گو بسیار محترمانه و دوستانه رفتار کنید.

از همان اول تبلیغ نکنید

برای این که بتوانید درآمد خوبی داشته باشید لازم است کمی صبوری به خرج داده و از همان ابتدای کار اقدام به تبلیغات نکنید. به این خاطر که این کار می‌تواند منجر به ریزش فالوورهای شما شود. در ابتدای کار لازم است که اعتماد افراد را به خوبی جلب کرده و سپس اقدام به تبلیغات کنید.

نکته‌ی پایانی

در این نوشته یک سایت خوب برای خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام به نام بای فالوور به شما معرفی کردیم که از آن می‌توانید برای  افزایش فالوور و لایک و کامنت و ویو استفاده کنید. همچنین نکات مثبت این سایت و پیشنهادات آن برای موفقیت بیشتر در گسترش پیج را مورد بررسی قرار دادیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید فالوور اینستاگرام و آدرس buyfollowerco1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 8
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 1
:: بازدید سال : 31
:: بازدید کلی : 731